اثاث و لوازم, مصالح طراحی

انواع میز تحریر دیواری برای فضاهای کوچک

بخاطر شرایط جوامع امروزی، آپارتمان نشینی رواج بیشتری دارد. زندگی در فضای آپارتمان های کوچک، مسلما شما را با چالش کمبود فضا برای کاربری های مختلف روبرو می کند. به همین خاطر اهمیت دکوراسیون داخلی، بیش از پیش احساس می شود، چراکه با یک طراحی اصولی، حساب شده و انتخاب مبلمان های مناسب، فضای شما به طرز شگفت انگیزی، چیدمان شده و نیاز های مختلف را برطرف خواهد نمود. نیاز به یک میز کار در هر فضایی احساس می شود، اگر دچار کمبود فضا هستید، هوم ساز به شما، تهیه ی یک میز دیواری را پیشنهاد می دهد.


برای آشنایی با 20 مدل از انواع میز دیواری ثابت و متحرک کم جا، با ما همراه باشید.

میز تحریر دیواری کمجا

 

این نوع از میزکار به راحتی به دیوار وصل می شود و بسیار کاربردی و کم جا است. در واقع میز دیواری، پایه ای روی زمین نداشته و به همین علت، فضایی را در کف اشغال نمی کند. میز تحریر دیواری سبب صرفه جویی در فضا شده و برای کاربردهای گوناگون می توان از آن استفاده نمود.


ارتفاع میز دیواری ثابت نیست. به راحتی، متناسب با نیاز و سبک کار می توان ارتفاع میز دیواری را تنظیم نمود و سپس روی دیوار نصب کرد. همین تغییر ارتفاع، یکی از ویژگی های مثبت میز تحریر دیواری است که آن را محبوب و متناسب با فضاهای مختلف می کند.


میز دیواری در فضاهای مختلف قابل استفاده است. در اتاق خواب یا نشیمن به عنوان یک میز تحریر موقت به کار گرفته می شود یا در فضای آشپزخانه های کوچک، میز صبحانه را تدارک می دهد. در ادامه با انواع میز دیواری های ثابت، متحرک و تاشو آشنا می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *