راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

تزیین دیوار آشپزخانه با 6 پیشنهاد جذاب

تزیین دیوار اشپزخانه با وسایل ساده

برای اینکه قلب خانه، شگفت انگیز بنظر برسد، تزیین دیوار آشپزخانه با ایده های این پست را دستورکار قراردهید.

 

شاید شما زیباترین کابینت‌ها و وسایل را انتخاب کرده اید و مناسب ترین طراحی را برای آشپزخانه خود انجام داده‌اید. اما شما هنوز هم فرصتی برای تزیین دیوار آشپزخانه دارید، با این کار زیبایی فضا، چند ‌برابر شده و آشپزخانه‌ی ایده آلی را به شما هدیه می‌دهد. از همه مهمتر اینکه کابینت و وسایل اصلی را نمی‌توانید، زود به زود تعویض کنید، اما تزیین دیوار آشپزخانه به شما کمک می‌کند، دکوراسیون آشپزخانه را متحول کنید و از فضای جدید لذت ببرید.


صرف نظر از اینکه سبک دکوراسیون آشپزخانه شما چیست، از ایده های جالب این پست استفاده کنید و تزیین دیوار آشپزخانه را جز اولویت ها قرار دهید. کار سختی نیست، به تصاویر نگاه کرده و مطابق سلیقه خود، اجرا کنید.

1. تزیین دیوار آشپزخانه با پگ بورد


یک پیشنهاد جذاب و چند منظوره برای تزیین دیوار آشپزخانه، استفاده از پگ بوردهای خلاقانه است. با طرح و رنگ های متفاوت، نه تنها فضای زیبایی را رقم می زند، بلکه خیلی از وسایل نیز ساماندهی می‌شود و برای کاربردهای مختلف، می توان از آن استفاده کرد. اگر قصد دارید از این ترفند برای تزیین دیوار آشپزخانه استفاده کنید، حتما قبل از اقدام ، مطلب پِگ بُرد ایده هوشمندانه برای ایجاد نظم در آشپزخانه را مطالعه کنید تا بیشتر در موردش بدانید.

2. تزیین دیوار آشپزخانه با قاب یا تابلو


دنیای استفاده از قاب و تابلو بی انتهاست، این هنر و سلیقه شماست که چگونه انتخاب کنید. از قاب عکس و تصاویر مرتبط با آشپزی یا یادگاری ها استفاده کنید. جملات و مطالب انگیزشی و انرژی بخش هم جذاب است. قاب های کهنه را احیا کنید و با ابزار آشپزی به آن‌ها جان دهید، با اینکار یک فضای خاص به آن اختصاص داده اید و در عین حال از آن‌ها برای تزیین دیوار آشپزخانه کمک گرفته اید.

 


برای یادداسشت های روزانه و خرید هم ، خلاق باشید و از ایده های در تصویر زیر کمک بگیرید.

3. جادوی گل و گیاه در تزیین دیوار آشپزخانه


رنگ سبز، حس زندگی و لطافت را به ارمغان می‌آورد، داشتن دیواری سبز با پوشش گیاهان زیبا، آشپزخانه را جذاب می کند. خودتان از فضای ایجاد شده لذت خواهید برد، امتحان کنید. اگر با نگهداری گیاهان طبیعی، میانه خوبی ندارید یا شرایط آشپزخانه ایجاب نمی‌کند، از گل و گیاهان مصنوعی برای تزیین دیوار آشپزخانه استفاده کنید.

4. دیوار تخته سیاه

اگر می خواهید کمی متفاوت عمل کنید، از دیوار تخته سیاه کمک بگیرید. هر آنچه باید در مورد دیوار تخته سیاه بدانید را، در پست زیر دنبال کنید.
مطلب پیشنهادی: استفاده خلاقانه از تخته سیاه در دکوراسیون داخلی!

5. شلف های متنوع


با توجه به فضایی که در اختیار دارید، از طبقه و شلف های دکوراتیو استفاده کنید. در صورتی که فضای بیشتری در اختیار دارید، از سبد و قفسه های برجسته استفاده کنید.

6. کاغذ دیواری برچسبی یا استیکرهای مرتبط


یکی از ساده ترین راه‌حل‌ها برای تزیین دیوار آشپزخانه استفاده از کاغذهای برچسبی است، تنوع مختلفی در رنگ و طرح این کاغذ و برچسب‌ها وجود دارد و حتما مطابق سلیقه و دکور آشپزخانه، پیدا می کنید.

آیا تا به حال به تزیین دیوار آشپزخانه فکر کرده اید؟ همین تغییرات به ظاهر ساده، فضای دل انگیز و بی نظیری را در آشپزخانه فراهم می کند. هوم ساز را به دوستانتان معرفی کرده و مطالب بعدی ما را دنبال کنید.

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “تزیین دیوار آشپزخانه با 6 پیشنهاد جذاب

  1. کامیار گفت:

    مطالبتون بدیع و خیلی کاربردی هستن
    برای آپارتمان جدیدم چنتا نکته یادداشت کردم

    تشکر از سایت عالیتون🌷

    1. سعید سلطانی گفت:

      سلام و درود
      ممنون از شما دوست عزیز
      خیلی خوشحالیم که مطالب مورد پسند شما بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *