راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

تغییر دکور میز کار با 7 پیشنهاد جذاب

برای تغییر دکور میز کار، ایجاد آرامش و جذابیت فضای کاریتان، پیشنهادات فوق العاده این پست را دنبال کنید.


میزکار متعلق به شماست و هر روز با آن سر و کار دارید. با تغییرات و تزیین های متنوع، میز کار و فضای اطراف آن را کارآمد و جذاب کنید و از گذران وقت در این فضا لذت ببرید. در این پست قصد داریم، ایده های جدید و جذاب، برای سفارشی کردن میز کار معرفی کنیم.

چیدمان میز کار 

 

1- دعوت از یک روشنایی روی میز کار

 

نور پردازی در هر فضایی، معجزه می کند. میز کار از آن محل هایی است که علاوه بر زیبایی، به لامپ و روشنایی برای انجام فعالیت ها نیاز دارد. با توجه به نوع کار، یکی از انواع روشنایی مثل آباژور یا چراغ مطالعه را انتخاب کنید و از آن استفاده نمایید. با نورپردازی مناسب میز کار، یک محیط دنج و عالی به وجود می آید، قطعا چنین فضایی، شما را به وجد آورده و فضای میزکار را برایتان جذاب و گیرا خواهد کرد. گذران وقت در محیطی آرام و دلچسب، خستگی را دور خواهد کرد.

 

2- استفاده از استراحت زیرپایی

 

وقتی که زمان زیادی را در طول روز، پشت میز کار می گذرانید، پا آویزان بوده و سبب خستگی می شود. در طولانی مدت، ورم و درد پا پدید می آید. از مدل های مختلف جا پایی استفاده کنید. زیر میز کار در خانه را، مطابق تصویر، محل راحتی برای قرار دادن پا، ترتیب دهید و هنگامی که پشت میز کار مشغول هستید، آرامش را تجربه کنید. استراحت پا و داشتن آرامش، به تمرکز ذهنی کمک خواهد کرد.

نمای بیرونی

3- گیاهان سبز، مهمان میز کار

استفاده از گیاهان سبز در اطراف میز کار، به شما کمک می کند، آرامش را حفظ کنید. گیاهان طبیعی، موجودات زنده ای هستند که دارای انرژی مثبت فوق العاده ای می باشند و حس بسیار خوبی را به شما القا می کند. گیاهان به طور طبیعی، کیفیت هوا را بهبود بخشیده و محیطی سالم را در فضای میز کارتان فراهم می کند.
گل های طبیعی در گلدانی زیبا، هر روز به شما انرژی خواهد داد و میز کار را بسیار زیبا می کند.

4- شلف را فراموش نکنید

 

استفاده از انواع شلف ها و طبقه بندی اطراف میز کار، فضای شما را ساماندهی می کند. از شلوغی بیش از حد میز کار کاسته و سبب نظم و زیبایی می شود. با توجه به اینکه، میز کار در کجا قرار دارد و فضای اطراف چگونه است، به راحتی می توان شلف و قفسه ها را مطابق با همان طراحی نمود. اگر فضای کار شما به کابینی، محدود می شود، داخل کابین را در قسمت های مناسب، طبقه بندی کنید و از نظم ایجاد شده لذت ببرید. در صورت قرار گرفتن میز کار کنار دیوار نیز، از فضای دیوار برای قفسه بندی عمودی می توان استفاده نمود.

هم چنین می توانید، صفحاتی با ابعاد مناسب با میز کار، سفارش داده و روی دیوار نصب کنید. سپس روی بورد نصب شده را با اشکال مختلف تزیین و طراحی کرده و وسایل را ساماندهی کنید.

5- تزیینات خلاقانه

 

خلاقیت به خرج دهید و از وسایل ساده، تزیینات جذاب بسازید. مثل تصویر زیر، از دو تکه سنگ ساده برای نگه داشتن کتاب استفاده است. سنگ ها با اسپری طلایی رنگ شده و بسیار زیبا است.

تقویم رومیزی بسازید! با یک جعبه ی چوبی ساده، قلاب های برنجی و مقوا، تقویم بسازید و روی میز کار از آن استفاده کنید. می توان روی آن، طرح های خلاقانه ایجاد کرد و کاملا سفارشی و مطابق نیاز، تقویم و یادداشت رومیزی را تهیه کرد.

عکس های جذاب را مطابق تصویر زیر، روی نوار نصب کنید و بالای میز کار قرار دهید.

سینی جذاب بسازید، و خرده ریز و وسایل را در آن قرار دهید تا میز شما ساماندهی شود.

وسایل ساده و کاربردی را به عنوان عضوی از دکوراسیون به فضای میز کار ملحق کنید و در جای مناسب آن را نصب کنید.

از قوطی و جعبه های متنوع برای قرار دادن وسایل کاربردی استفاده کنید.

 

6- هنر استفاده از قاب

 

قاب های تزیینی، تصاویر جذاب و دلخواه را در اطراف میز کار، نصب کنید و با نگاه کردن به آن ها، انرژی گرفته و فضا را متحول و زیبا نمایید. محتوای قاب ها، می تواند پیام های انگیزشی، نقل قول های مورد علاقه یا عکس های خانوادگی باشد.

 

7- پاشیدن رنگ روی میز کار

 

از عناصر و وسایل رنگی و مدرن، برای ایجاد تنوع و زیبایی روی میز کار استفاده کنید. کابین محل کار را می توان، به صورت کلی رنگی و متفاوت طراحی کرد و فضای متفاوتی را به وجود آورد. علاقه و کشش های رنگی هر فرد در طراحی محیط کار او موثر خواهد بود. از ایده های این پست در فضای کار استفاده کنید و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *