راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

جدیدترین دکوراسیون خانه با 5 پیشنهاد فوق العاده

دکوراسیون منزل جدید

برای تغییر دکوراسیون خانه، از ایده‌های این پست استفاده کنید و شگفتی ساز شوید.

یکی از مهم‌ترین کارها در هر سال جدید، تغییر و تحول دکوراسیون خانه است. هر سال به دنبال ایده‌های جدید هستیم تا خود را با شرایط جدید سازگار کرده و حال و هوای خانه را دگرگون کنیم. خانه امن‌ترین جایی است که پس از یک روز سخت و طاقت فرسا، به آن پناه برده و موجب آرامش می شود. در نتیجه برای تغییر دکوراسیون خانه، وقت بگذارید و به پیشنهادهای هوم ساز برای امسال توجه کنید. بعضی از این سبک های دکوراسیون خانه، پیش تر مد بوده است و امسال بازگشتی شکوهمند را تجربه می کند.

 

5 پیشنهاد تغییر دکوراسیون خانه :

پیشنهاد مطالعه: 4 پیشنهاد برای تغییر دکوراسیون نشیمن

 

1- وسایل برنجی

اگر به رنگ های طلایی و سبک های براق علاقه مند هستید، حتما جنس برنجی را دستور کار قرار دهید. یک قطعه ساده از این فلز زیبا، قادر است خانه شما را به همان اندازه خورشید، درخشان و پر حرارت کند. وسایل برنجی از دیرباز، مهمان بسیاری از دکوراسیون خانه ها بوده است و همچنان زیبا و مد روز است.

2- سبز آووکادو با سایه های طلایی

جفت کردن رنگ سبز و طلایی، همه را شگفت زده خواهد کرد. سبزی که با سایه زیبایی از طلایی، در دکوراسیون خانه جای می گیرد، علاوه بر لطافت و آرامش، جایگاه ویژه ای به شما می دهد.

3- سیاه و سفید


دو یار همیشگی با کمترین ریسک، برای دکوراسیون خانه، ترکیب متضاد سیاه و سفید است. اگرچه همیشه سایه ای از این ترکیب را در دکوراسیون خانه مشاهده می کنیم، اما امسال توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. ترکیب کلاسیکی که هیچوقت از چشم نمی‌افتد و همیشه دوست داشتنی و جذاب است.

4- مبلمان جذاب

 

با توجه به مساحت فضا، مبل انتخاب کنید. حتما به سبک دکوراسیون خانه و سایر وسایل دقت کنید. مبل های بزرگ و طرح های خاص، ترند جذابی است. خیلی از مبل های قدیمی، مشتری پیدا کرده و توجه را به خود جلب نموده است. اگر قصد تهیه مبل جدید را دارید، هیجانی عمل نکنید، مبلی که در فروشگاه می‌بینید، لزوما همان جلوه را در خانه ندارد، چراکه فضای باز سالن های فروشگاهی، شما را به اشتباه می اندازد. پس حتما به قد و قواره و ترکیب با سایر اقلام دکوراسیون خانه توجه کنید.

5- گالری هنر دیواری


اگرچه آویزان کردن قاب عکس و تابلو، روی دیوار کار جدیدی نیست، اما پیشنهاد هوم ساز برای دکوراسیون خانه جدید، اختصاص یک دیوار به قاب عکس و تصاویر جذاب است. ترکیب تابلوهای هنری و جذاب، این روزها، بسیار پرطرفدار است. ترکیب های متنوعی که مطابق سلیقه شما چیده می شود و دیواری شگفت انگیز ایجاد می کند. دیوار کجا؟ فرقی نمی‌کند، دیوار پذیرایی و راهرو، بهترین گزینه برای ایجاد گالری هنری دیواری است. عکس های خود را با سایز مختلف چاپ و قاب کرده و دیوار یادگاری جذابی را رقم بزنید. خیلی از فروشگاه ها، این روزها، تابلوهای هنری ترکیبی ارائه می کنند و حتی عکس‌های شخصی را هم طراحی و ساماندهی می کنند. حرکت جدید برای تغییر دکوراسیون خانه  از همینجا شروع کنید.

خوشبختانه طرح های متنوعی برای تغییر دکوراسیون خانه پیش روی شماست و این به انتخاب آزادانه با سبک و سلیقه هر شخص کمک می کند. شما کدام پیشنهاد را می‌پسندید؟ با هوم ساز همراه باشید.

 

مطلب پیشنهادی: ایده های دکوراسیون برای فضاهای کوچک

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *