حریم خصوصی هوم ساز

 

قابل توجه کاربران گرامی فروشگاه اینترنتی هوم ساز

ورود به سایت هوم ساز، خرید آنلاین و بهره گیری از خدمات ویژه آن، به معنی آگاهی کاربر از قوانین وضع شده و پذیرفتن آن می‌باشد.

هوم ساز بر پایه احترام به حریم شخصی کاربران و مشتریان عزیز، اطلاعاتی برای ثبت نظر، سفارش خرید و مشاوره آنلاین درخواست می‌‌‌نماید تا بتواند خدماتی بهتر و ایمن ارائه دهد. این اطلاعات، در زمان پردازش و ارسال سفارشات، شامل نام، آدرس، شماره تماس ثابت، همراه و ایمیل اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای خریدهای سازمانی می باشد. این اطلاعات در فرآیند خرید، برای صدور فاکتور رسمی، استفاده می‌شود. قابل ذکر است که کلیه فعالیت های شرکت هوم ساز قانونی و بر پایه قوانین تجارت الکترونیک می‌باشد.

تنها راه ارتباطی شرکت با مشتریان عزیز، اطلاعاتی است که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌نماید. کلیه مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از این طریق انجام می‌گیرد و وارد کردن آدرس، ایمیل، شماره ثابت و همراه، به منزله تایید صحت اطلاعات درج‌شده می‌باشد. در صورتی‌که اطلاعات هویتی وارد شده ناقص باشد، هوم ساز می‌تواند، برای اطمینان از صحت و  قطعیت سفارش، مجددا اطلاعات تکمیلی را درخواست نماید.

مشتریان عزیز می‌توانند نام، آدرس، تلفن و ایمیل شخص دیگری را به‌منظور تحویل سفارش موردنظر وارد نمایند و هوم ساز فقط برای ارسال همان سفارش، از اطلاعات استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که هوم ساز برای ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات بهتر، بهینه سازی محتوا و بازاریابی، ممکن است از بخشی از اطلاعات استفاده کند و به منظور اطلاع‌رسانی اخبار، خدمات و سرویس ویژه برای اعضای وب‌سایت هوم ساز، پیامک یا ایمیل ارسال کند. در صورتیکه به هر دلیلی، کاربران، تمایلی به دریافت پیامک یا ایمیل ندارند، امکان لغو عضویت دریافت خبرنامه هوم ساز وجود دارد. در صورت عدم لغو، حق اعتراض سلب شده و به منزله موافقت و تایید دریافت پیامک و ایمیل می‌باشد.

هوم ساز در راستای رعایت قوانین، ممکن است، نقد و نظرهای ارسالی کاربران را تصحیح یا ویرایش نماید و اگر پیام یا نظرات ارسال شده، حاوی مصادیق مجرمانه باشد، هوم ساز می‌تواند از اطلاعات ثبت شده کاربر، برای پیگیری قانونی شخص متخلف اقدام کند. کاربران با استفاده از خدمات وبسایت هوم ساز، حق استفاده از اطلاعات و ویرایش آنها را در موارد فوق، به هوم ساز اعطا کرده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می‌کنند.

حفظ نام کاربری و رمز عبور برای کاربر هوم ساز بر عهده شخص است و شرکت هوم ساز مسئولیتی در این خصوص به عهده ندارد. در صورت تغییر شماره، حتما پروفایل خود را ویرایش کرده تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود. مسئولیت هرگونه نقض قوانین و خسارات احتمالی، با توجه به موارد فوق الذکر، برعهده کاربر می‌باشد و کاربر حق هیچگونه ادعایی علیه هوم ساز ندارد.

هوم ساز هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و به هیچ شخص، ارگان یا سازمانی ارائه نمی‌دهد. مگر اینکه حکم قضایی یا قوانین کشوری، شرکت را ملزم به ارائه اطلاعات نماید. در نتیجه با دانستن این قوانین حق هرگونه اعتراضی از کاربر علیه هوم ساز سلب می‌شود.

به منظور اطلاع کاربران، لازم است بدانید که هوم ساز مانند سایر وب‌سایت‌ها، از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌نماید، ولی روش صحیح مدیریت داده ها، پروتکل، لایه های امنیتی و سرور هوم ساز حداکثر تلاش را، برای محافظت از اطلاعات کاربران و جلوگیری از دسترسی غیرقانونی به آن می‌کند. در نتیجه مسئولیت سو استفاده به هرشکل، به شخص یا اشخاص متخلف، مرتبط بوده و هوم ساز حق اعتراض و پیگیری از طریق مراجع قانونی را با توجه به صلاح خود، محفوظ می‌دارد.

در پایان شایان ذکر است که هوم ساز، تمام توان خود را برای حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی کاربران، به کار می‌گیرد و امیدوار است خریدی مطمئن، ساده و سریع را تجربه کنید.

در صورت وجود مشکل یا سوال در هر زمینه، لطفا با اطلاعات تماس زیر، با گروه هوم ساز ارتباط برقرار کنید.

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۱۴۶۶۱۷

آدرس دفتر مرکزی: تهرانپارس، خیابان جشنواره، خیابان احسان خیابان یازدهم غربی پلاک ۵۶ طبقه اول