راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

دکوراسیون بهاری با اتاق نشیمن سبز

اتاق نشیمن سبز

ایده های متنوع و جذاب، برای طراحی اتاق نشیمن سبز را در این پست دنبال کنید.

اتاق نشیمن در خانه، محل معاشرت و دورهمی اعضای خانواده است و بیشترین زمان را، دراین فضا سپری می کنند، در نتیجه توجه به زیبایی و طراحی آن برای داشتن محیطی شاداب و دل انگیز، بسیار مورد اهمیت است. فصل بهار، بهانه ی خوبی است تا به تغییر دکوراسیون و به دنبال آن، استفاده از رنگ سبز برویم. اتاق نشیمن سبز، موجب طراوت و تازگی خانه تان شده و دکوراسیون بهاری جذابی را به ارمغان می آورد. معمولا رنگ سبز، یادآور فصل بهار و طراوت است و طرفداران بسیاری دارد. سبز از ترکیب زرد و آبی، به وجود می آید و جز رنگ های ثانویه دسته بندی می شود. طیف رنگ های سبز متنوع و وسیع است و در سبک ها مختلف دکوراسیون، قابلیت اجرا دارد. بخوبی با رنگ های دیگر ست می شود و فضاهای دلپذیری را پیشه رو قرار می دهد.

 

پیشنهاد مطالعه : 4 ترفند بهاری برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب

برای داشتن اتاق نشیمن سبز، دقت کنید که، رنگ های روشن سبز، در فضاهای مدرن و رنگ های تیره تر در فضاهای رسمی و کلاسیک، کاربرد بیشتری دارد. ما در این مقاله روش های مختلفی را برای استفاده از رنگ سبز در اتاق نشیمن به شما معرفی می کنیم.

 

دکور نشیمن سبز :

رنگ اصلی زمینه

 

دیوار را با طیف رنگ سبز، رنگ آمیزی یا کاغذ کنید. از طرح های جذاب برای اتاق نشیمن سبز استفاده کنید و کل فضا را متحول کنید. یک دیوار اصلی را به رنگ سبز یا طرحدار اختصاص دهید. وقتی رنگ اصلی سبز انتخاب می شود، در استفاده ی بقیه ی موارد، دست شما باز است و مبلمان و اکسسوری های متنوعی را به کار ببرید. لازم نیست تمام اتاق نشیمن سبز را به این رنگ اختصاص دهید. سبز، جز رنگ های سرد است و با این طیف بخوبی ست می شود. رنگ سبز در بزرگ تر نشان دادن فضا تاثیر بسزایی دارد.

از تصاویر سه بعدی و استیکرهای متنوع، برای اتاق نشیمن سبز استفاده کنید و فضای خانه را متحول و شاد کنید. حتی تغییری کوچک، دکوراسیون بهاری جذابی را به نمایش می گذارد.


ترکیب رنگ سبز با سفید، در دکوراسیون داخلی، بسیار زیبا است و این رنگ را بخوبی نشان می دهد.
استفاده از دکور و مبلمان های چوبی، ترکیب فوق العاده ای از طبیعت جذاب را به خانه آورده و اتاق نشیمن سبز را زیباتر می کند.

گل و گیاهان آپارتمانی

 

حتما نباید رنگ سبز، زمینه ی کار باشد. اولین و بهترین تغییر، به کار بردن گلدان های زیبا برای داشتن اتاق نشیمن سبز است. طبیعت را با اتاق نشیمن سبز به خانه بیاورید. با یک گلدان کوچک روی میز، اتاق نشیمن را متحول کنید. قسمتی از اتاق را می توان به گل و گیاهان اختصاص داد و از شلف ها و استندهای دکوری استفاده نمود و یا به صورت پراکنده، با گلدان های مختلف، دکوراسیون بهاری را با اتاق نشیمن سبز به وجود آورد. البته برای به کار بردن گیاهان مختلف، حتما به نیاز آن ها و تامین شرایط مناسب رشد، مثل نور و دما، توجه کنید و انواع گل و گیاهان آپارتمانی را تهیه کنید.

اشیا و دکوری های سبز

 

اتاق نشیمن سبز را با انواع اشیا مختلف، به وجود آورید. از مبلمان و فرش رنگی و سبز گرفته تا دکوری های کوچک سبز رنگ، در خلق فضایی شاداب و جذاب به شما کمک می کند. دکوراسیون بهاری با همین تغییرات کوچک، نشاط را در خانه به همراه می آورد. والان پرده ی سبز، در زمینه ی سفید، به زیبایی خود را نشان می دهد. استفاده از کوسن های رنگی متنوع با طرح های شاد و بهاری را فراموش نکنید. می توان از دسترس ترین تغییرات دکوراسیون بهاری، تعویض کوسن ها را می توان نام برد.

سبز در دکوراسیون داخلی، بسیار آرام و دوست داشتنی است و بخاطر ترکیب فوق العاده ی آن، کاربرد بسیاری دارد، از ایده های این مقاله استفاده کنید و اتاق نشیمن سبز با سلیقه ی خود طراحی و اجرا نموده و از فضای منحصر به فرد آن لذت ببرید.

 

پیشنهاد مطالعه : جدیدترین دکوراسیون خانه با 5 پیشنهاد فوق العاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *