راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

شلف و قفسه چوبی در دکوراسیون داخلی به سبک روستیک

شلف دیواری روستیک

در ساده ترین تعریف، سبک روستیک یا در معنای لغوی روستایی، یکی از سبک های دکوراسیون داخلی است که از دل طبیعت الهام می گیرد و معمولا از اجزای بکر برای دکور استفاده می شود و حال و هوایی خاص را ایجاد می کند. چوب و تنه‌ی درختان از ابتدایی ترین عناصر تزیینی برای به وجود آورن این سبک است. بی شک شلف و قفسه چوبی در دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف سبک روستیک بسیار مناسب است. در ادامه دو مورد کلی از قفسه چوبی را، برای استفاده در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی معرفی می کنیم. بیشتر آن ها را می‌توانید، با استفاده از تکه های چوب و پالت های در دسترس، جعبه های چوبی با کمی خلاقیت و مهارت بسازید.

قفسه چوبی دیواری (شلف چوبی)


بی شک قسمت های مختلف خانه، نیاز به نظم و ساماندهی دارد، انواع شلف چوبی، این کار را برایتان آسان می کنند. می‌توانید با پالت های چوبی در دسترس، قفسه چوبی دلخواه خود را بسازید و از زیبایی آن لذت ببرید یا از بازار، نمونه های آماده قفسه چوبی به سبک روستیک، را تهیه کنید و متناسب با نیاز در قسمت های مختلف نصب کنید. معمولا برای فضاهای کوچک استفاده از قفسه چوبی دیواری توصیه می شود تا از فضای کف اشغال نشود. قفسه چوبی با سبک روستیک، دوستدار محیط زیست است و فضای شما را گرم و صمیمی می کند. برای استفاده از آن‌ها محدودیت وجود ندارد. با هم نمونه های متنوع با کاربرد های متفاوت را در ادامه می‌بینیم.

قفسه چوبی را برای دکور اتاق نشیمن تهیه کنید و اشیای مختلف تزیینی را روی آن قرار دهید. قفسه چوبی در سبک روستیک برای قرار دادن قاب عکس ها، پیشنهادی فوق العاده است، مخصوصا اگر عکس ها قدیمی باشد، ترکیب با پس زمینه چوب، حس نوستالژی را تقویت کرده و منظره جذابی را در نشیمن به وجود می آورد. در آشپزخانه این شلف و قفسه چوبی، کاربرد زیادی دارد، برای قرار دادن وسایل مختلف آشپزخانه از آن استفاده کنید، با توجه به نوع کاربرد، عمق و اندازه طبقه ها را تعیین کنید. علاوه بر زیبای فضا، آشپزخانه ای منظم خواهید داشت. حتی در اتاق خواب بچه ها، بسیاری از کتاب و اسباب بازی های آن ها سر و سامان می گیرد و دکوراسیون را متحول می کند.

در قسمت ورودی خانه از قفسه چوبی، رخت آویزی زیبا بسازید و درقسمت بالای آن، کیف و وسایل خود را قرار دهید.

در حمام و سرویس بهداشتی برای قرار دادن حوله و لوازم بهداشتی، قفسه چوبی دیواری به کمک شما می آید. نمونه‌های مختلف زیر به شما ایده می دهد.

قفسه چوبی ایستاده (استند چوبی)


وقتی فضای کافی در اختیار دارید، به سراغ نمونه های ایستاده‌ی شلف های چوبی بروید. مخصوصا در قسمت های گوشه فضاهای مختلف، عنصری بسیار کاربردی برای دکوراسیون داخلی است. با توجه به نیاز و ابعاد فضا، ارتفاع قفسه چوبی را انتخاب کنید و با این چوب و الوارهای طبیعی، دکوراسیون را به سبک روستیک درآورید و این حس بکر را تجربه کنید.

قفسه چوبی در حیاط یا بالکن خانه، محل مناسبی برای قرار دادن گل و گلدان‌ها و سر و سامان دادن به وضعیت آن‌هاست، چه بهتر که آن را با الوار های چوب و متناسب با نیاز خود بسازید و از نتیجه‌ی کار لذت ببرید. داخل سرویس و ورودی حمام، به شرط عدم تماس با آب، می توان از قفسه چوبی ایستاده استفاده کرد.

از مدل های متنوع شلف و قفسه چوبی این پست الهام بگیرید و با توجه به نیاز و کاربرد مورد نظر، ایده های خلاقانه‌تان را اجرا کنید. استفاده از پالت های چوبی علاوه بر زیبایی ایده ای اقتصادی برای داشتن دکوری زیبا و جذاب است. منتظر پیشنهادات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *