راهنمای طراحی داخلی, فضاهای خارجی, فضاهای داخلی

هنر خیابانی (steer Art) با نقاشی دیواری مدرن در کافی شاپ

نمونه های مختلف نقاشی دیواری مدرن برای کافی شاپ ها را در این پست دیده و از آن ها ایده بگیرید.

هنر خیابانی سبکی از آثار هنری است که دارای طیف وسیعی است. کارهای گرافیکی، دیوار نوشته ها، نقاشی دیواری، همگی جز زیر مجموعه ی این هنر می باشد. امروزه استفاده از طرح های متنوع نقاشی دیواری مدرن، بسیار رواج یافته است. در مراکز تجاری، رستوران ها و کافی شاپ ها کاربرد بیشتری دارد و بشدت مورد استقبال قرار می گیرد.

طراحی نقاشی دیواری مدرن، فضا را جذاب و متفاوت می کند. در فروشگاه ها و مراکز تجاری سبب جذب مشتری می شود. این طرح ها به مدرنیته بودن فضا کمک نموده و مکان را متمایز می کند. نقاشی دیواری مدرن با جذابیت ویژه ی خود، تداعی کننده ی محل مورد نظر بوده و در اذهان عمومی جای خود را ثابت می کند. نقاشی دیواری مدرن، در رستوران و کافی شاپ ها نیز، دعوت کننده بوده و حس خوبی در افراد ایجاد می کند.

طراحی داخلی کافی شاپ، بسیار حائز اهمیت است. بیشتر از هر چیزی، فضای کافی شاپ روی جذب مخاطب، تاثیر دارد. محیط آن باید آرام بخش و زیبا باشد. دکوراسیون داخلی خاص و متمایز از رقبا، بی شک در موفقیت آن تاثیر زیادی دارد. یکی از راه های ایجاد تفاوت و زیبایی در کافی شاپ ها، طراحی نقاشی دیواری مدرن است. این طرح های زیبا با اجرای تمیز و بجا، فضا را منحصر به فرد می کند.


محل طراحی نقاشی روی دیوار بسیار مهم است. نقاشی دیواری باید، در دید عموم باشد. به سبک دکوراسیون داخلی فضا، توجه شود و طرح های نقاشی دیواری متناسب با آن، در نظر گرفته شود. در طرح های مدرن، از رنگ های خالص یا اشباع و متضاد برای برجسته کردن نقاشی دیواری استفاده شود.

البته برای تزیین دیوار، پوسترها و کاغذ دیواری های متنوعی با در نظر گرفتن کاربری کافی شاپ و رستوران ها در بازار وجود دارد، ولی نقاشی دیواری، هنری خاص است که در همه جا یکسان نبوده و همین طرح های جذاب، محیط داخلی کافه را برجسته و دلچسب می کند. تزیین دیوار، با طراحی دیوار تخته سیاه نیز، بسیار زیبا و کاربردی است، پیام های انگیزشی بنویسید یا منو غذا و نوشیدنی های موجود را به روز نمایید، حتی می توان از مشتریان در خواست کرد، روی دیوار تخته سیاه کافه، نظر و یادگاری بنویسند. همین ایده های به ظاهر ساده، تحولی بزرگ در کافی شاپ شما ایجاد می کند. نقاشی دیواری مدرن هم، یکی از همین روش های ایده آل است.


طراحی داخلی کافی شاپ، در ابعاد مختلف بسیار مهم است. انتخاب مبلمان و چیدمان وسایل و عناصر دکوراتیو، باید با در نظر گرفتن مساحت کافه، انجام گیرد. همه ی این ویژگی ها کنار هم، موجب دکوراسیون بی نظیر شده و نقاشی دیواری را برجسته و نمایان می کند. از طرح های این پست ایده بگیرید و نقاشی دیواری مدرن جذابی را خلق کنید و کافی شاپ خود را به روز و خاص نمایید. شرکت های مختلف طراحی، شما را در انتخاب طرح مناسب فضای کافه، همراهی می کنند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *