راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی, مصالح طراحی

پرده بالای تخت خواب، انتخابی خاص و زیبا

پرده بالای تخت خواب

به دنبال تغیییر دکوراسیون اتاق خواب هستید؟ پیشنهاد ویژه هوم ساز، استفاده از طرح‌های بی نظیر پرده بالای تخت است. با ما همراه باشید.

اگر به دنبال ایده‌ی جدید و منحصر به فرد، برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب هستید، پرده بالای تخت را امتحان کنید. معمولا این دیزاین تخت و اتاق ها را در فیلم و عکس های زیادی دیده اید، اما در دکوراسیون اتاق خواب اطرافیان، کمتر دیده می شود. پس هنوز هم ایده جذاب و منحصر به فردی خواهد بود. معمولا پرده بالای تخت با عناوین مختلفی، مورد استفاده قرار می گیرد. برخی فقط جنبه تزیینی دارد، اما آن هایی که علاوه بر دور تا دور تخت، فضای بالای آن را هم می پوشاند، برای جلوگیری از ورود حشرات، استفاده می شود.

پرده بالای تخت


به سبک دکوراسیون اتاق خوابتان توجه کنید، کلاسیک، مدرن یا سنتی فرقی نمی کند، در هر کدام از سبک های دکوراسیون، با انتخاب پرده بالای تخت مناسب، ظاهر شیک و جدیدی را به اتاقتان هدیه کنید. در دکوراسیون های مدرن، بهتر است از پرده و تاج های ساده برای بالای تخت خواب استفاده شود، اما در مقابل تاج های مجلل و سلطنتی، حس شاهانه و لوکس بودن را، در فضا القا می کند. مجموعه تصاویری که مشاهده می کنید، انواع مختلف پرده بالای تخت را به شما نشان می دهد، با توجه به سلیقه و انتظار شما از این نوع دکور، مدل های مختلفی ارائه شده است.

پرده بالای تخت را به راحتی هر چندوقت یکبار، با رنگ و طرح جدید عوض کنید. با این کار، حال و هوای اتاق را دگرگون می کنید. در مناسبت های مختلف با استفاده از ریسه های رنگی، پرده بالای تخت را تزیین کنید و اتاقی رویایی را به وجود آورید. دکوراسیون اتاق خواب با همین تغییرات کوچک، بسیار زیبا و دل انگیز می شود. تصاویر زیر را نگاه کنید، فضاهای متفاوت و زیبایی به نظر می رسد، با همین ترفند پرده بالای تخت و چند ریسه لامپی ساده، چنینی فضاهای شگفت انگیزی به وجود آمده است. خلاقیت شما نیز، اتاق خواب های حیرت انگیزی را به ارمغان می آورد.

یکی از سبک های پرده بالای تخت را انتخاب کنید و با توجه به ابعاد فضا، رنگ و جزئیات اتاق خوابتان، آن را اجرا کنید و محیط تکراری و بی روح اتاق را به فضای چشم نواز و گیرا تبدیل کنید. هوم ساز، منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات شما همراهان همیشگی است. 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *