اثاث و لوازم, راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی, مصالح طراحی

ایده های خلاقانه برای تزیین خانه با شاخه درخت

تزیین خانه با شاخه درخت

تا حالا به تزیین خانه با شاخه درخت فکر کرده اید؟ هوم ساز برای شما 5 پیشنهاد ویژه دارد. شاخه های خشک درختان، به راحتی در دسترس است، مخصوصا در فصل سرد یا موقع هرس کردن درختان. این بار شاخه درخت را به خانه بیاورید و از آن در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. روش های جالبی برای تزیین خانه با شاخه درخت وجود دارد. در این مطلب به چند نوع آن اشاره می کنیم.

مبلمان


نیمکت های چوبی در فضای باز را با شاخه درخت تزیین کنید. با استفاده از چسب، شاخه درخت را متناسب با سلیقه خود روی نیمکت بچسبانید و سپس با اسپری رنگی، کل آن را پوشش دهید. شاخه هایی که روی نیمکت پوشانده شده ، جلوه ای طبیعی به آن می بخشد و با فضا هماهنگ می‌شود.

چوب لباسی


شاخه درخت با مقاومت بیشتر را، به چوب لباسی تبدیل کنید. البته حتما آن را ثابت و محکم کرده و برای اینکار، از گلدان یا نگهدارنده استفاده کنید. اگر شاخه درخت ضخیم تر است، از آن، چوب لباسی افقی بسازید و برای ساماندهی لباس‌ها استفاده کنید.

دکورهای هیجان انگیز


برای تزیین خانه با شاخه درخت، قفسه های دیواری، ایده ای جالب و شیکی است و در فضاهای مختلف، کاربرد متفاوتی دارد.

لوستر، آباژور، میز و کلی وسایل دیگر را با شاخه درخت می توان ساخت و از آن در دکوراسیون خانه استفاده نمود. کمی ذوق و هنر لازم است تا با مهارت کافی فضای خانه را متحول کرد.


تزیین خانه با شاخه درخت در اتاق، یک دکور جذاب برای قرار دادن زیوارآلات و وسایل مختلف را به شما هدیه می‌دهد.

برای تزیین خانه با شاخه درخت، با ساده ترین راه، گلدان های زیبا را به دکوراسیون اضافه کنید و حال و هوای طبیعت را به خانه بیاورید.

ایده های مختلف و جالبی برای تزیین خانه با شاخه درخت وجود دارد که در این مطلب، چند نمونه از آن را مشاهده کردید. امیدواریم با ذوق و سلیقه‌ی خود، از شاخه درخت برای تغییر دکوراسیون خانه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *