اثاث و لوازم

ساماندهی زیورآلات با 3 پیشنهاد هوم ساز

مرتب کردن زیورآلات

برای ساماندهی زیورآلات، به منظور نظم بیشتر و انتخاب راحت تر، از ایده های این پست کمک بگیرید.

اغلب خانم‌ها علاقه زیادی به خرید و استفاده از انواع و اقسام جواهرات و زیورآلات دارند. اما یه موقع به خودتون میاین که یه عالمه وسیله دارین ولی در عین حال، در انتخابتون کلافه و گیج هستید، چرا؟ چون اولا، شلوغی باعث به هم ریختگی افکار میشه و دوما، به راحتی زیورآلاتی که در اختیار دارین نمیبینید و انتخاب سخت تر میشه. ساماندهی زیورآلات بهتون کمک میکنه، نظم بیشتری داشته باشید و انتخابتون سریع تر انجام بشه. علاوه بر اینها، نگهداری خوب از زیورآلات، عمر مفیدشون و بالاتر میبره و باعث حفظ کیفیت اولیه میشه.


هوم ساز به شما چند روش، برای ساماندهی زیورآلات پیشنهاد میده. ببینید کدوم به کارتون میاید، عکسهارو خوب نگاه کنید و بهترینشو، دستور کار قرار بدین.

1- ساماندهی زیورآلات با محفظه یا تقسیم کننده ها


یکی از ساده رین روش های ساماندهی زیورآلات، استفاده از تقسیم کننده های داخل کشو است. انواع مختلفی در بازار داره، که با توجه به ابعاد کشو و نیازتون، میتونید اونهارو تهیه کنید وحسابی به کشو سر و سامون بدین. هر کدوم از خونه هارو به یه سرویس اختصاص بدین یا مثلا گوشواره ها یجا، دستبنداتون قسمت بعدی و به همین ترتیب مرتب کنید.


محفظه ها هم با ابعاد و شکل های مختلف، ایده‌ی خوبیه. همین جعبه کادوهای مقوایی یا چوبی رو با ابعاد مناسب برای داخل کشو تهیه کنید و به این ترتیب، به زیورآلات نظم بدین.

2- ساماندهی زیورآلات با قفسه های دیواری


قفسه های دیواری یه ایده‌ی جذاب برای ساماندهی زیورآلات هست. چون علاوه بر اینکه نظم و برقرار می کنه و وسایلتون در جای خودش مرتب و در معرض نمایش قرار میگیره، عضو جدید دکوراسیون داخلی محسوب میشه و فضای اتاق و متحول می کنه. از یه میله ساده تا قفسه چوبی طراحی شده با ابعاد دلخواهتون، میتونه دکور مناسبی برای زیورآلات باشه. مهم خلاقیته که با کمترین بودجه و امکانات، بهترین بهره رو ببرید.


پگ بورد و یادتونه؟ به لینک (پِگ بُرد ایده هوشمندانه برای ایجاد نظم در آشپزخانه) بزنید. پگ بورد یکی از اون ایده هایی که در ساماندهی زیورآلات هم کاربرد داره، تصویر زیر گویاست.

3- ساماندهی زیورآلات با استندهای رومیزی


استندهای رومیزی میتونه انتخاب بعدی برای ساماندهی زیورآلات باشه. گاهی اوقات فضای خالی و مناسب، داخل کشو یا کمد ندارین و از اونطرف دوست ندارین، دیوار و شلوغ کنید یا به دکورتون نمیاد. اینجاست که باید خلاقیت به خرج بدین و استند رومیزی بسازید یا از نمونه های آماده‌ در بازار تهیه کنید. نمونه های زیر جرقه های جدید ساماندهی زیورآلات رو با این روش بهتون نشون میده.

وسیله های قدیمی که شاید دیگه به کارتون نیاد، بیشترشون محل ذخیره سازی خوبی هستن، مثل نمونه های بالا. پیشنهاد شما چیه؟ ایده های جالب برای ساماندهی زیورآلات رو با ما در میون گذاشته و این پست و با زیورآلات دوستان به اشتراک بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *