راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی, مصالح طراحی

طرح های متنوع و جذاب دیوار آجری در آشپزخانه

برای اجرای دیوار آجری در آشپزخانه، مطالب این پست را دنبال و از طرح های متنوع ایده بگیرید.

دیوارهای آجری، در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. نقش های زیبا و گرمای آجر به خانه جان می دهد و فضای متفاوتی را به وجود می آورد. دیوار آجری در آشپزخانه بسیار لوکس بوده و توجه مخاطب را جلب می کند. آشپزخانه از قسمت هایی است که دیوارهای آن، در طراحی داخلی مهم بوده و در طرح کلی تاثیرگذار است. دیوار آجری در آشپزخانه، از انتخاب هایی است که فضا را متحول کرده و در طولانی مدت سبب خستگی و دلزدگی نمی شود. البته استفاده از دیوار آجری در آشپزخانه، معمولا یک دیوار یا قسمتی از آن را تشکیل می دهد و به عنوان دیوار دکوراتیو، اجرا می شود.

جنس آجر

 

اگر جنس مصالح مورد استفاده، درجه یک باشد، نباید نگران تخریب یا شست و شوی آن باشید. خیلی وقت ها با بهانه های این چنینی، از استفاده ی دیوار آجری در آشپزخانه، خود داری می شود، این در حالی است، که امروزه با مصالح مرغوب و تنوع بالای آن این نگرانی ها برطرف شده است. دیوار آجری در آشپزخانه، بافتی زیبا و منحصر به فرد داشته و فضایی خاص را ایجاد می کند.

رنگ آجر

 

رنگ های جیغ و تند برای دیوار آجری در آشپزخانه، با احتیاط بیشتری، انتخاب شود. رنگ کابینت و دکوراسیون داخلی را مورد توجه قرار دهید. به طور معمول، استفاده از رنگ خود آجر توصیه می شود و طبیعی بودن آن، سبب زیبایی و گرمای محیط می شود. رنگ سفید آجر در سبک دکوراسیون مدرن، پر کاربرد تر است و ظاهر شیک و تمیزی را به نمایش می گذارد. ولی دیوار آجری در آشپزخانه ی مدرن، با رنگ های طبیعی آجر نیز اجرا می شود. انتخاب با شما است که مصالح مورد سلیقه و رنگ دلخواه را انتخاب نمایید و دکوراسیون داخلی را متفاوت و خاص کنید. ترکیب آجر سفید و قرمز هم فضاهای جالبی ایجاد می کند. به تصاویر نگاه کنید و ترکیب دوست داشتنی دیوار آجری در آشپزخانه را انتخاب نمایید.

طرح اجرا

 

– دیوارهای بین کابینتی

 

آجر برای دیوارهای بین کابینتی، گزینه ی پیشنهادی وسیعی است که شما می توانید، یک قسمت آن را به دیوار آجری در آشپزخانه، تبدیل کنید. در بعضی از موارد، استفاده ی یکدست از دیوار آجری در آشپزخانه برای فضاهای بین کابینت، نمایی زیباتر می دهد. از نمونه های باریک آجر در این فضا کمک بگیرید تا مصنوعی جلوه نکرده و به اصطلاح به کار بخوابد.

 

– دیوار دکوراتیو

 

اگر دیواری یک تکه در آشپزخانه دارید، طرح های مختلف آجری را روی آن طراحی کنید. حتی می توانید با مصالح دیگر ترکیب کنید و طرح های منحصر به فردی را خلق کنید. دیوار آجری در آشپزخانه، با خلاقیت طراح، در هر آشپزخانه، مطابق با آن طراحی می شود.

برای حفظ و نگهداری دیوار آجری در آشپزخانه، حتما از براق کننده های مخصوص روی آن استفاده کنید. امروزه کاغذ دیواری های سه بعدی و زیبای آجری با طرح های متنوع، در بازار وجود دارد، بجای استفاده از آجر طبیعی می توان از آن ها استفاده کرد. ولی قبول کنید که حس سه بعدی آجر و گرمای آن در فضای آشپزخانه، وصف نشدنی است.


دیوار آجری در آشپزخانه را با نورپردازی، زیباتر جلوه دهید. بازی با نور و ایجاد سایه ها در دیوار، طرح های جذابی را به وجود می آورد و آشپزخانه ی شما را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد.

طرح های متنوعی را در این پست، جمع آوری کردیم تا با ایده از آن ها، دیوار آجری در آشپزخانه را مطابق سلیقه ی خود، انتخاب و اجرا کنید. دکوراسیون آشپزخانه را متحول کنید و گرمای آجر را مهمان خانه کنید. منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *