اثاث و لوازم, راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی, مصالح طراحی

چگونه طرح پوست حیوانات را به دکوراسیون خانه اضافه کنیم؟

دکوراسیون پلنگی

این‌بار تغییر دکوراسیون خانه را با طرح پوست حیوانات امتحان کنید. پیشنهادات این پست را دنبال کنید.

اگر دقت کرده باشید، طرح پوست حیوانات در صنعت مد و لباس، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد، بلکه شاید نوع پست حیوان تغییر کند. مثلا پوست ماری و طرح های پلنگی همواره مشتاقان خود را دارد در حالی که امسال طرح پوست گاوی مد شده است و در بسیاری از وسایل، از پوشاک تا مبلمان، ردپای طرح و نقش‌های پوست گاوی با رنگ های مختلف را می‌بینیم. اگرچه برخی مستقیما از پوست های طبیعی شکار برای وسایل و دکوراسیون استفاده می کنند، ولی پیشنهاد ما استفاده از طرح و نقوش چاپی الهام گرفته از پوست حیوانات است.

طرح پوست حیوانات طرفداران خاصی دارد، با این حال باید درست و بجا در دکوراسیون خانه استفاده شود. به کار بردن بیش از اندازه‌ی طرح پوست حیوانات، سبب دلزدگی شده و دکور را شبیه جنگل خواهد کرد. پس نیاز‌است بدانید کجا و چگونه از این نوع دکور استفاده کنید تا سبب زیبایی شود. در ادامه چند ایده کلی برای اضافه کردن طرح پوست حیوانات به دکور خانه را به شما معرفی می کنیم.


طرح های پوست حیوانات، معمولا رنگ های خنثی دارند، سفید، خاکستری، خاکی، مشکی یا بژ ، به همین خاطر به راحتی در تمام فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

مبلمان و پرده


پارچه‌ی طرح پوست حیوانات، معمولا شلوغ، رنگی و پر نقش است. زمینه های ساده، این نوع طرح‌ها را به خوبی در خود جای می دهد. مثلا وقتی دیواراتاق، کاغذی شلوغ و طرح‌دار است، مبلمان یا پرده با طرح پوست حیوانات را انتخاب نکنید. در عوض وقتی رنگ و زمینه ی ساده و یکنواختی در اتاق نشیمن وجود دارد، با انتخاب یک یا دو صندلی با روکش طرح پوست حیوانات ، توجه را جلب کرده و فضا را شیک و جذاب کنید. نیاز نیست در استفاده از طرح پوست حیوانات افراط کنید، یک نیمکت ساده در اتاق خواب یا حتی وجود یک کاناپه با طرح پوست حیوانات، درخشش و زیبایی را به فضا القا می‌کند.

کوسن


برای کسانی که تنها به تغییری کوچک با طرح پوست حیوانات قانع هستند، کوسن های رنگی و زیبا انتخاب جذابی است. با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ مبلمان، از طرح های مختلف پلنگی، پوست ماری، گاوی و غیره استفاده کنید. کوسن به تنهایی توانایی تغییر دکور دارد و با این پارچه های جذاب و منحصر به فرد، محیط را زیبا خواهد کرد.

فرش

 

یکی از رایج‌ترین و موثرترین راه‌ها، برای وارد کردن طرح پوست حیوانات به دکوراسیون خانه، استفاده از فرش است. گاهی این فرش‌ها، پوست طبیعی گاو است یا برخی اوقات فرش‌های مختلف با طرح‌های چاپی یا بافت با الهام از پوست حیوانات است. در هر‌صورت بسیار زیبا است و فضا را خاص می کند، چراکه کانون توجه قرار می گیرد و دید اطراف را به خود جلب می‌کند.

کاغذ دیواری


کاغذ دیواری با طرح پوست حیوانات بسیار جذاب و زیبا است. اما به صورت یکنواخت در کل فضا استفاده نکنید. بلکه برای برجسته کردن یک دیوار و تغییر‌دکوراسیون خانه آن را انتخاب کنید. ترکیب کاغذ دیواری های طرح پوست حیوانات با کاغذهای ساده و یا رنگ بسیار توصیه می شود.

امیدواریم با ایده های این پست بتوانید، دکوراسیون خانه را تغییر دهید و با الهام ازطرح پوست حیوانات، مناظر طبیعی و شگفت آوری را ایجاد کنید. به نظر شما علاوه بر موارد پیشنهادی، در کدام قسمت از دکوراسیون می توانیم از پارچه یا طرح پوست حیوانات استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *