راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

25 مدل شلف دیواری جدید

شلف دیواری جدید

اگر به فکر تهیه‌ی شلف دیواری جدید هستید، مدل های این پست را از دست ندهید.

یکی از اجزای محبوب دکوراسیون داخلی، شلف دیواری است. همانطور که قبل از این، طاقچه و تابلوها محبوب بودند، امروزه، شلف دیواری بخاطر تنوع در تمام ابعاد، طرفداران بیشتری دارد. در واقع می توان گفت، شلف دیواری، نوع جهش یافته از طاقچه های قدیمی است که هم جنبه زیبایی دارد و هم مدرن و پرکابرد می باشد. شلف دیواری با جنس‌های مختلف در بازار وجود دارد. (چوبی، رزین و پلاستیک، فلزی). با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون می توانید، یکی از آنها را انتخاب کنید. انواع آماده را تهیه کنید یا مطابق سلیقه، ابعاد مورد نظر با مدل دلخواه را سفارش دهید. برای برخی فضاها، مثل نشیمن، با انتخاب یک مدل شلف دیواری جدید، می توان در زیبایی و تغییر دکوراسیون، نقش بسزایی داشت.

شلف دیواری به یک مکان خاص محدود نمی‌باشد، بلکه در فضاهای مختلف از پذیرایی تا حمام و سرویس، می توان از شلف دیواری استفاده کرد. فقط ممکن است کاربرد آن متفاوت باشد. شلف دیواری، فضای کمی را روی دیوار اشغال می کند و در ساماندهی وسایل بسیار کمک کننده می باشد. اما این به معنای شلوغی بیش از اندازه نیست، بلکه گاهی فقط جنبه دکوراتیو دارد و با گذاشتن یک وسیله، خود را نشان می‌دهد. 

فضاهای پرت دیواری یا گوشه ها، گزینه های مناسبی برای انتخاب و نصب شلف دیواری هستند. کافی است به فضاهای اطراف با دقت نگاه کنید و بهترین مکان را برای شلف دیواری انتخاب نمایید. بهتر است، رنگ زمینه با رنگ شلف دیواری، متضاد باشد، اینکار باعث دید بهتر می شود. البته هارمونی رنگ ها نیز جذاب است اما یک شلف دیواری چوبی در زمینه سفید، بسار برجسته و قابل رویت است. دقت کنید که جنس و رنگ شلف دیواری با سایر اقلام دکوراسیون، هم‌خوانی داشته باشد.

شلف دیواری مدولار، یکی از شلف های پرطرفدار است چراکه بعدها می توان چیدمان آن را عوض کرد. اما استفاده از شلف دیواری خاص با طرحی ویژه هم، دکوراسیون شما را بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهد کرد. نمونه هایی که در این پست مشاهده می کنید، از نمونه های خلاقانه و خاص می باشد.

شلف دیواری، با پیچ و مهره روی دیوار نصب می شود و همین ثبات، باعث دوام بیشتر، نسبت به قفسه های ایستاده یا همان استندها می شود. استندها، فضا را اشغال می کند و برای فضاهای بزرگ توصیه می شود. اما فراوانی و تنوع شلف دیواری، آن را محبوب کرده و به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

امیدواریم انواع شلف دیواری جدید در تصاویر بالا، به شما در انتخاب بهتر آن کمک کند. شما چه فاکتوری را برای انتخاب شلف دیواری، مدنظر قرار می دهید؟ منتظر ارائه نظراتتان هستیم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *