راهنمای طراحی داخلی, طراحی و مناسبت ها, فضاهای خارجی, فضاهای داخلی

دکوراسیون پاییزی با ایده های جذاب

اگر دوست دارید حال و هوای خانه را با دکوراسیون پاییزی تغییر دهید، هوم ساز را در این پست همراهی کنید.

فصل رنگارنگ و جذاب پاییز، نزدیک است، همه چیز برای تغییر حال و هوا با استفاده از ایده های جالب دکوراسیون پاییزی، مهیا است. با الهام از ایده های منحصر به فرد این پست، رنگ‌های زیبای پاییزی را به خانه آورده و از تغییرات ایجاد شده، لذت ببرید.


فروشگاه های آنلاین، دکوری های متنوعی را برای این فصل در نظر گرفته اند، شما می‌توانید به جای خرید دکوری های آماده و احتمالا گران قیمت، کمی خلاقیت به خرج دهید و در جست و جوی اطراف، با فراهم آوردن وسایل در دسترس و ساده، دکوراسیون پاییزی را با دستان خودتان، رقم بزنید. کار سختی نیست، به تصاویر نگاه کنید، ایده های بیشتری به ذهنتان خطور خواهد کرد.


از اکلیل، شمع، چوب، پارچه و تور گرفته تا برگ های خشک و کاج درختان، در دسترس ترین وسایل اولیه موجود است، این وسایل ساده و دوریختنی در اکثر موارد، به شما کمک می‌کند تا از فصل جدید در خانه خود، استقبال کنید.

دکوراسیون پاییزی با گلدان‌های زیبا

 

انواع شیشه های موجود در خانه را دور نیندازید، تا به حال به این فکر کرده اید، چه دکورای های جذابی را می توان با همین شیشه مربا و کنسروها، درست کنید؟ برای مثال، کافی است اسپری رنگ، مقوا و چسب داشته باشید، طرح دلخواه را روی مقوا یا کاغذ کشیده و برش دهید، سپس روی ظرف مورد نظر بچسبانید، حالا با یک اسپری رنگ، کل آن را پوشش دهید. به همین راحتی، پس از خشک شدن، یک دکوری جذاب برای استفاده گلدان یا جاشمعی ساخته اید. دکوراسیون پایییزی با این دست سازهای زیبا و وسایل ساده و ارزان، جذابیت بیشتری دارد. آنچه اهمیت دارد، خلاقیت شماست، اگر دست به قلم دارید، نقاشی های زیبا روی شیشه نیز ایده جالبی است.

ظرف و پارچ های قدیمی، شیشه های مواد غذایی، همه وسایلی که شاید دیگر قابل استفاده نیست را می توان با اندکی تغییر به دکوراسیون خانه اضافه کرد.

با تور، پارچه و حتی کاغذ رنگی، گل و برگ های زیبا بسازید و در دکوراسیون پاییزی استفاده کنید. تصویر زیر، گل آفتابگردان جذابی است که با وسایل ساده و در دسترس، به زیبایی شکل گرفته است. با نصب این آویزهای جذاب، آغاز فصل سرد پاییز را نوید دهید..

پارچه و جزئیات در دکوراسیون پاییزی


اگر اهل خیاطی هستید، پیشنهاد فوق العاده ای است. کوسن ها، رومیزی یا ست سرویس آشپزخانه را می توانید با طرح برگ های پاییزی آماده کنید. برای اینکار، ایده های متفاوتی وجود دارد از تکه دوزی با پارچه های خرد و رنگ گرفته تا نقاشی های قابل شست و شو روی پارچه، انتخاب با شما است.

دکوراسیون پاییزی با جاشمعی طبیعی


اگرچه شمع های رنگارنگ قرمز و نارنجی، برای این فصل بسیار جذاب است، اما یک ایده جالب، استفاده از سیب طبیعی برای این منظور است، روی سیب را به اندازه شمع برش دهید و مثل تصویر زیر، شمع را درآن قرار دهید. بوی بسیار دل انگیزی فضای خانه پر کرده و دکور پاییزی خانه را جذاب می‌کند.

هزینه ساخت ایده های بالا برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی جذاب، بسیار ارزان و ساده است. در برخی موارد که اصلا نیاز به تهیه وسیله اضافی نیست، بلکه همه آن‌چیزی است که در اطرافتان به وفور یافت می شود. مهم خلاقیت شماست که گرمای رنگارنگ پاییز را مهمان خانه ها پرمهرتان کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *