راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

چگونه ورودی خانه را زیبا و کاربردی طراحی کنیم؟

ورودی به عنوان اولین جایی که منزل ما را توصیف می کند بسیار اهمیت دارد. در این پست می توانید با روش هایی برای جذاب شدن آن آشنا شوید.

نیمکت


یکی از وسایلی که امروز استفاده از آن ها بسیار مورد استقبال است، استفاده از نیمکت هایی است که در قسمت ورودی قرار می گیرد. انواع بسیار متفاوتی از این نیمکت ها با رنگ ها و مدل های گوناگون وجود دارد که برخی با توجه به فضای کوچک، چندمنظوره هستند. بنابریان نگران نباشید که فضای شما ممکن است اجازه استفاده از این وسیله زیبا و کاربردی را ندهد.


در نمونه های زیر علاوه بر نیمکت، جالباسی و جا کفشی نیز با در این ورودی ها ترکیب شده اند که نظم فضایی بیشتری را خلق کرده اند.

نمونه های ساده تر و مینیمال هم وجود دارد که در تصاویر پایین می بینید.

آینه


استفاده از آینه در ورودی علاوه بر کاربردش، نور فضا را هم بیشتر می کند. اگر فضای ورودی یا پیش ورودی منزل تان به طوری است که نمی توانید وسایل دیگری برای مرتب کردن آنجا قرار دهید، از آویز های دیواری برای منظم کردن آنجا استفاده کنید. در تصاویر زیر تعدادی ایده بسیار جالب وجود دارد که اگر به حال و هوای منزل شما نزدیک است، می توانید الهام بگیرید. بعضی از آن ها وسایل جالبی هستند که به راحتی خودتان می توانید با وسایل ساده بسازید. بدین ترتیب یک وسیله زیبا و منحصر به خود را دارید.


اگر می توانید کنسول یا جاکفشی یا جالباسی هم قرار دهید، محیط تان مرتب تر و زیباتر خواهد شد. به نمونه هایی که داریم دقت کنید.

قاب عکس


برای تعریف ورودی به سبک خودتان، می توانید قاب عکس هایی که سلیقه شما را نشان می دهند روی جاکفشی یا کنسول بچینید یا روی دیوار بزنید.

فرش


می توانید کف ورودی را فرش یا موکت کنید؛ فرش معمولاً فضا را مرتب و گرمتر می کند. با توجه به رنگ دیوار و بافتی که دارید می توانید از فرش یا موکت پر نقش یا خلوت استفاده کنید.

ایده های بسیار متفاوتی در طراحی و تغییر دکوراسیون ورودی ها وجود دارد. در تصاویر زیر هم نمونه هایی از این خلاقیت ها را می توانید مشاهده کنید. در واقع بر اساس نیاز و سلیقه هر کسی می تواند این چیدمان تغییر کند. شما نیز با الهام گرفتن از این ایده ها، محیطی که خاص سلیقه شماست طراحی کنید و با ما در میان بگذارید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *