راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

دکوراسیون شاد نشیمن

تغییر دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون شاد نشیمن را با ایده های جذاب این پست، اجرا کنید و از دنیای رنگی، لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی نشیمن، همیشه بحث جذابی است، چراکه دنیای پرتنوعی را در خود جای داده است. از بحث در مورد سبک تا رنگ و حتی تلفیق و تغییر دکور نشیمن، گسترده است. آیا تا به حال دقت کرده اید، رنگ پایه دکوراسیون در اکثر خانه های ایرانی کرم قهوه ای است؟ چرا؟ چون رنگی است که حاشیه امنی را ایجاد می‌کند، به راحتی ست شده و از همه مهم‌تر، ریسک کمتری دارد. اما ما اینجاییم تا اینبار، دکوراسیون شاد نشیمن را دستور کار قرار دهید و از پاشیدن رنگ نترسید.

رنگ ها معجزه می‌کنند.

 

مهم ترین ابزار شما برای داشتن دکوراسیون شاد نشیمن، رنگهای رنگین کمان است. در قسمت های مختلف از رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید. اگرچه برای ایجاد دکوراسیون شاد نشیمن، در انتخاب رنگ، محدودیتی وجود ندارد، اما بهتر است کمی در مورد رنگهای مکمل بدانید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اگر پایه رنگ خنثی، مثل خاکستری را برای اجزای اصلی دکوراسیون، انتخاب کنید، اضافه کردن رنگ های متفاوت و شاد به دکور، کاری بسیار جذاب و آسان است. تغییر دکوراسیون، بسیار راحت است و تنوع زیادی را می‌توان به وجود آورد.

دکوراسیون شاد نشیمن با مبلمان و لوازم جانبی.

 

با توجه به دکوراسیون داخلی موجود، در قسمت ها مختلف میتوان تغییر ایجاد نمود. در تصاویر جذابی که در ادامه می بینید، ترفندهای خلاقانه را برای داشتن دکوراسیون شاد نشیمن، با هم بررسی می کنیم.

یک تابلو جسورانه رنگی و هماهنگی آن با گلدان روی میز، به سادگی شادی و نشاط را به فضا اضافه کرده است.

به دفعات در مورد تاثیر کوسن در دکوراسیون داخلی تاکید شده است، با تغییر رنگ، طرح کوسن و هماهنگی آن با سایر اجزای دکور، فضای داخلی را زنده و متحول کنید. اگر فرش، پرده یا کاغذ دیواری رنگی انتخاب کرده اید، رنگ های آن الهام بخشی برای سایر اجزای دکوراسیون است. گاهی اوقات بدون داشتن زمینه رنگی، کوسن ها به تنهایی نقش ایجاد دکوراسیون شاد نشیمن را ایفا می کند.

مبلمان و اجزای رنگی در دکوراسیون داخلی، برای داشتن اتاق نشیمن شاد، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. به تصاویر نگاه کنید، زندگی در چنین فضای زیبا و رنگی، قطعا خسته کننده نخواهد بود، بلکه هیجان و نشاط را به خانه می آورد. اگر از ابتدا به دنبال طراحی دکوراسیون شاد نشیمن هستید، تکلیف روشن است، رنگ‌های مورد علاقه را چاشنی فضا می کنید، اما در صورتیکه قصد دارید، دکوراسیون داخلی حال حاضر نشیمن را تغییر دهید، باز هم کار سختی نیست، از مبلمان و اکسسوری های کوچک شروع کنید و رنگین کمان را مهمان خانه کنید.

گل وگیاهان سبز و رنگی

 

از معجزه رنگ سبز غافل نشوید، گل و گیاهان بسیار در زیبایی دکوراسیون نشیمن تاثیر گذار هستند، انرژی مثبت و تنوع بالای گیاهان زنده و پویا، فضای آرام‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. یک قسمت را به گیاهان اختصاص دهید یا در صورت شرایط مناسب نگهداری، در قسمت های مختلف، سبزی زندگی را به اتاق نشیمن هدیه دهید. 

امیدواریم از تصاویر بالا لذت برده باشید و نگاهتان برای انتخاب رنگ وسعت بیشتری پیدا کند، دکوراسیون شاد نشیمن را با اجزای رنگین کمانی خود بسازید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *