اثاث و لوازم

معرفی انواع پرده های مدل جدید با رنگ های پرطرفدار

در این مقاله، علاوه بر آشنا شدن با انواع پرده های مدل جدید، رنگ‌های پرکاربرد پرده را به تفکیک با مدل‌های متفاوت به شما معرفی می‌کنیم. خانه همیشه محلی است که بعد از یک روز خسته کننده، باید در آن احساس خوبی پیدا کنید. مکانی که فارغ از اتفاق‌های روزانه، انرژی خود را تجدید کرده و دوباره شارژ می‌شوید. پس دکوراسیون داخلی و رعایت اصول آن، اهمیت بسزایی دارد.تغییرات همیشه کلی نیست، بلکه توجه به جزئیات، نتایج شگفت انگیزی دارد، مثلا تنها، با تعویض یک مدل پرده، روحیه‌ی اعضای خانواده عوض می‌شود.

 

 

بازی با جزئیات، به شما حضور در مکان جدیدی را القا می‌کند، همین کافی است تا همه چیز را متحول کند. وقتی به یک فضا وارد می شوید، اولین چیزی که، نگاه را به خود جلب می‌کند، طراحی مدل پرده است. وقتی اثاث کشی می‌کنید، تا زمانیکه پرده را نصب نکرده اید، انگار خانه خالی است. پس با ما همراه باشید تا در انتهای این مقاله تصمیم بهتری برای خرید پرده جدید بگیرید.

ممکن است تا بحال به اهمیت مدل پرده و طراحی آن توجه نکرده باشید، در حالیکه جز ملزومات دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. درست مانند گردنبند و گوشواره ای که کل لباستان را زنده می‌کند، انتخاب مدل پرده‌ جدید و مناسب نیز، همین کار را در خانه انجام می‌دهد. در ادامه جدیدترین مدل پرده‌ ها را باهم می‌بینیم.

 

انواع مدل پرده در دکوراسیون داخلی

1- پرده طرح ‌دار و رنگی

این نوع مدل پرده‌ها، معمولا پارچه‌های شلوغ با زمینه‌های مختلف دارد. بهتر است، مدل پرده طرح دار را در زمینه ساده و خنثی استفاده کنید تا جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. پرده طرح دار، وقتی درست انتخاب شود و با بقیه اجزای دکوراسیون خانه، هماهنگ باشد، به فضا جان می‌دهد و محیط زیبایی را به وجود می‌آورد.

البته برای انتخاب پرده های مدل جدید، مخصوصا انواع طرحدار و رنگی، حتما باید به نکاتی توجه نمایید، مثلا به دیوار اطراف توجه کنید، اگر با کاغذدیواری گلدار، پوشیده شده است، به هیچ عنوان از پرده طرحدار و شلوغ استفاده نکنید، چراکه نتیجه معکوس دارد، چشم بیننده را خسته کرده و پرده جدید، جلوه‌ی خود را از دست می‌دهد.

در یک پست، حتما تمام نکات برای انتخاب مدل پرده جدید را به شما معرفی می‌کنیم. صفحه اینستاگرام هوم ساز را دنبال کنید تا از پست‌های جدید مطلع شوید.

2- پرده آمبره

 

طیف رنگی از روشن به تیره، آمبره است، این تکنیک رنگی برای رنگ مو نیز استفاده می‌شود. رنگ‌های ترکیبی و جذاب این پارچه ها، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در قسمت‌های مختلف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به راحتی با مبلمان هماهنگ می شود. نمونه‌های زیر، پرده های مدل جدید با تکنیک آمبره در رنگ های مختلف است.

 

3- پرده های چاپی با تصاویر مختلف


این نوع پرده های چاپی را در قسمت اتاق خواب یا به عنوان پرده حمام استفاده کنید. منظره‌های طبیعی یکی از پر‌طرفدارترین تصاویر این گروه است که فضا را زنده و پویا می‌کند. برای اتاق کودکان نیز، عکس‌های کارتونی بسیار مورد استقبال است. معمولا از ست‌های چاپی نیز برای پرده و روتختی استفاده می‌شود. در قسمت فروشگاه هوم ساز بیش از 1000 مدل پرده چاپی در جنس مخمل و کتان عرضه می شود، از لینک زیر به بخش فروش پرده وارد شوید و با خیال راحت از لحاظ جنس و کیفیت، سفارش خود را ثبت کنید.

4- پرده قرمز

یکی از رنگ های پرطرفدار، پرده قرمز با طرح‌های متنوع است. ساده یا راه راه، انتخاب خوبی است.

 

در قسمت نشیمن یا پذیرایی از مدل پرده های زیر با تم قرمز در زمینه خنثی استفاده کنید. رنگ قرمز مهیج است، پس حواستان باشد، در استفاده از این رنگ زیاده‌روی نکنید.

 

مبل و فرش خاکستری یا سفید با پرده قرمز غوغا می‌کند.

5- پرده آبی تیره – سرمه ای


یکی از پرطرفدارین رنگ‌های پرده مدل جدید، آبی و انواع طیف آن است. شاید مدل پرده های زیر با این تم رنگی، ساده به نظر برسد اما، فراموش نکنید، یک انتخاب شکیل و دوست داشتنی است که از مد نمی‌افتد.

اگر به دنبال انتخاب مدل پرده مدرن هستید، پرده ساده سرمه‌ای پیشنهاد قابل تاملی است. آبی رنگی آرامبخش و لاکچری است که همیشه یکی از گزینه های انتخاب پرده در سبک مدرن و کلاسیک است.

6- پرده طرح‌دار سیاه و سفید

 

پرده های مدل جدید و زیبا با تم رنگی سیاه و سفید را مثل مدل های زیر اجرا کنید و فضای اتاق را تغییر دهید. هر چند رنگ‌ها خنثی است، اما با انتخاب پارچه‌های طرح ‌دار، سادگی جذابی را به ارمغان می‌آورد. پرده با رنگ سیاه و سفید محدودیت ندارد و برای نشیمن و پذیرایی با کمترین ریسک قابل انتخاب است.

7- پرده کرم قهوه ای


پرطرفدارترین رنگ پرده در بین خانواده‌های ایرانی، کرم قهوه ای و تم بژ است. رنگ‌های کم ریسکی که برای پرده نشیمن و پذیرایی، انتخاب می‌شود.

 

طرح های مختلف پارچه کرم قهوه ای، شیک و زیبا است. متناسب با محل مورد نظر، از مدل های پرده جدید زیر الهام گرفته و آن را اجرا کنید.

 

البته این روزها، طرفداران رنگ خاکستری و طوسی بسیار زیاد است، رنگی خنثی که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ می‌شود. اما محبوبیت مدل پرده کرم قهوه ای همچنان به قوت خود باقیست.

8- پرده نارنجی

 

رنگ نارنجی نیز برای پرده، یک انتخاب جسورانه است و ظاهری بی‌نظیر را به شما هدیه می‌دهد. با انتخاب یکی از مدل‌های زیر با تم نارنجی، فضا زنده شده و انرژی شما چند برابر می‌شود. پرده نارنجی برای انتخاب در اتاق نشیمن، به شرطی که دکوراسیون سبک مدرن و با سایر فضاها هماهنگ باشد، بسیار زیبا و شاد است.

9- پرده طلایی

 

یکی از انتخاب های جذاب، برای دکوراسیون کلاسیک، رنگ طلایی است. رنگ طلایی جذاب، منحصر بفرد و خاص است. پرده طلایی، توجه مخاطب را جلب می‌کند و کاملا خیره کننده است. نمونه های زیر را نگاه کنید، رنگ طلایی به زیبایی در پرده و سایر اجزا، خودنمایی می‌کند. البته بهتر است، در استفاده از رنگ طلایی زیاده روی‌ نشود، تا نتیجه بهتری حاصل شود.

پرده سبز در اتاق

10- پرده سبز


اخیرا مدل پرده جدید با تم رنگی سبز مانند تصاویر زیر، محبوبیت زیادی کسب کرده است. مخصوصا اگر از پارچه های شفاف و حریر استفاده کنید، سبز پاستیلی انتخاب جذابی است. پارچه‌های نازک و حریر و پرده رنگی، مناسب فصل تابستان است.

11- پرده زرد

 

این رنگ بسیار روشن و شگفت انگیز است، اگر وسایل شما رنگ‌های تیره و خنثی است، از طراحی مدل پرده زرد رنگ استفاده کنید تا تعادل برقرار شود. به ترکیب رنگ ها در انواع مدل پرده جدید زیر دقت کنید و مدل پرده محبوبتان را انتخاب کنید.

امیدواریم از مدل پرده های جدید بالا، مدل محبوبتان را انتخاب کرده باشید و با تغییر جزئیات، فضای جدید و دل انگیزی را به وجود آورید. انتخاب مدل پرده و طراحی زیبا، یکی از رکن‌های اصلی در دکوراسیون است. در هنگام انتخاب پرده مدل جدید برای خانه یا هر فضای دیگری، مهم است که بدانیم چه میخواهیم. قبل از خرید پرده، تکلیف خود را با رنگ و سبک دکوراسیون، مشخص کنید. به نظر شما بهترین رنگ برای پرده پذیرایی چیست؟ سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک فرقی در انتخاب رنگ پرده ایجاد می‌کند؟

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *