راهنمای طراحی داخلی, فضاهای داخلی

طراحی حمام با دو روشویی، پیشنهادی جذاب و چشم گیر

برای طراحی حمام با دو روشویی، ایده های جذابی به شما خواهیم داد، با ما همراه باشید.

 

اگر در خانه یا آپارتمان های بزرگ زندگی می کنید و حمام مستر یا مشترک، فضای کافی را در اختیار شما قرار می دهد، برای بازدهی بیشتر، طراحی حمام با دو روشویی را دستور کار قرار دهید. شاید در ابتدای امر، به نظرتان کاربردی نباشد! اما واقعیت چیز دیگری است. معمولا از قسمت ورودی و سینک حمام، استفاده های مختلفی، هم چون مسواک زدن، آرایش و غیره انجام می شود. زمانی را تصور کنید که عجله دارید و شخص دیگری در حال استفاده از فضای روشویی است، آن لحظه به اهمیت داشتن طراحی حمام با دو روشویی پی خواهید برد. کلی از وقتتان صرفه جویی شده و حتی در برخی موارد و بخاطر برخی حساسیت ها می توانید سینک اختصاصی داشته باشید. برای خانواده های پر جمعیت نیز، طراحی حمام با دو روشویی ، بسیار گزینه ی مناسبی است.

اگر این مسئله برای شما بسیار مهم است، حتی در فضاهای کوچک هم با تمهیداتی خاص می توان طراحی حمام با دو روشویی را اولویت قرار داد. در ادامه قفسه ها و کابینت های ذخیره سازی حمام اضافه شده و با اینکار وسایل شخصی، اصلاح و آرایشتان را به راحتی ساماندهی کرده و دیگر نگران اشغال فضای اضافی نخواهید بود.

انواع طراحی حمام با دو روشویی


با توجه به نوع طراحی حمام و فضای در دسترس، می توان از دو سینک مجزا یا کنار هم استفاده کرد و حتی یک سینک بزرگ با دو شیر آب را طراحی نمود. سلیقه طراح و خواسته ی کارفرما مدل های متنوعی را رقم می زند، نمونه های زیر، ایده های جالب و زیبایی را برای انتخاب نوع طراحی حمام با دو روشویی و انواع متفاوت روشویی در اختیار شما قرار می دهد.


البته باید در نظر داشته باشید که طراحی حمام با دو سینک، افزون بر مزیت ها، قطعا هزینه های بیشتری را برایتان در پی دارد.

انواع سینک یا روشویی


روشویی های دو قلو یا تکی، در اندازه و مدل های متنوع در بازار وجود دارد. با توجه به سبک طراحی حمام و دکوراسیون خانه انتخاب می شود. روشویی با رنگ سفید، معمولا طرفداران بیشتری دارد، حس پاکیزگی، القای فضای باز و بزرگتر، از محبوبیت های رنگ سفید است. روشویی سفید به راحتی با انواع سلیقه و سبک ها، هماهنگ شده و نتیجه ی زیبایی در پی خواهد داشت.


جنس روشویی ها از سرامیک تا شیشه و سنگ، بسیار متنوع است و انتخاب با توجه به سلیقه و طراحی حمام مختلف است. مثلا در سبک روستیک، از روشویی های دو قلو با جزئیات چوبی و مسی برای ترکیب با اشیا قدیمی و کلاسیک استفاده می شود.


در طراحی حمام مدرن، به سینک های شیشه ای و سنگی روی می آورند و کشش فضا را دو چندان می کنند.

مزایا و معایب طراحی حمام با دو روشویی


در مقابل مزایای بیشمار داشتن حمام با دو روشویی، شاید عیب شاخص آن، تحمیل هزینه ی بیشتر در لوله کشی و وسایل جانبی و اشغال فضا می باشد. اما وقتی فضای کافی در اختیار باشد و طراحی حمام، اصولی باشد، فضای شما را زیبا و کاربردی خواهد کرد. همزمان دو نفر استفاده می کنند و فضای پرت به حداقل می رسد. بعدا در فروش خانه هم یک گزینه ی فوق العاده است که طرفداران بسیاری دارد و ارزش خانه را بیشتر می‌کند.

اگر در حال بازسازی یا طراحی حمام هستید، حتما به داشتن حمام با دو روشویی فکر کنید، از تصاویر بالا ایده بگیرید و طرح های منحصر به فرد خود را اجرا کنید. در صورت داشتن حمام با دو روشویی، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *