راهنمای طراحی داخلی, فضاهای خارجی

دکوراسیون آشپزخانه بهاری با 4 تکنیک طلایی

آشپزخانه با دیوار سبز

برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه در فصل بهار، مطالب این پست را از دست ندهید.

تغییر فصل، بهانه ی خوبی برای تغییر دکوراسیون خانه است. آشپزخانه نیز، مثل سایر قسمت ها می تواند نوید بخش تازگی و لطافت بهار باشد. هرچند شاید در نگاه اول، بخاطر ساختار آشپزخانه و کابینت ها، این تغییرات، کوچک باشد اما در ادامه می بینیم که همین ترفند های به ظاهر کوچک، تحولی بی نظیر در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد می کند. خانم ها، زمان زیادی را در آشپزخانه سپری می کنند و بیشتر تعاملات در این فضا رخ می دهد، در نتیجه دکوراسیون آشپزخانه را باید بصورت فصلی تغییر داد و زیبایی و حس خوبی را به ارمغان آورد. در این مطلب یاد می گیریم با تکنیک های ساده، جلوه ی زیبایی را به دکوراسیون آشپزخانه بخشیده و بهار را مهمان خانه کنیم.

 

تغییر دکوراسیون آشپزخانه در فصل بهار :

1. گل و گیاه

 

اولین ایده ای که با آمدن فصل بهار، برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، به ذهن می رسد، استفاده از گل و گیاهان طبیعی است. بهار فصل رویش و سرسبزی است و گیاهان با خود انرژی مثبت به ارمغان می آورند و سبب آرامش ذهنی می شود. از این فرصت استفاده کنید و گل های زیبا را به فضای آشپزخانه اضافه کنید. در آشپزخانه های بزرگ و دارای نور مناسب، امکان استفاده از گل وگلدان محیا است. اما در فضاهای کوچک هم می توان با گلدان گل کوچک روی میز یا کانتر به استقبال فصل بهار رفت. گیاهان رونده روی کانتر آشپزخانه، پس از رشد، منظره ی متفاوت و جالبی را به وجود می آورد. لاله های رنگی، مختص فصل بهار است، گلدان های خود را با این گل بی نظیر، زینت دهید و جلوه ی زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه دهید.

 

 

پیشنهاد مطالعه: دکوراسیون بهاری با اتاق نشیمن سبز

2. جزئیات رنگی

 

حالا که قرار نیست، کابینت ها و پایه های اصلی دکوراسیون آشپزخانه، تغییر کند، به سراغ آیتم های کوچک تر بروید. روکش های صندلی ها را تعویض کنید. دستمال سفره و پارچه های موجود را، از رنگ های جدید انتخاب کنید. استفاده از رنگ های شاد و باطراوت، به شدت در این فصل توصیه می شود. سرویس آشپزخانه، از پیش بند تا دم کنی ها را، با رنگ گل های بهاری ست کنید. پرده ها را تغییر دهید و فرصت دید به بیرون را برای لذت بردن از فضای بهاری ایجاد کنید. این تغییرات دکوراسیون آشپزخانه، در روحیه ی همه ی اعضای خانواده تاثیر گذاشته و باعث می شود، بهار و تغییراتش را در خانه لمس کرده و لذت ببرید.

3. دکوری

 

اکسسوری های جدید و متنوع تهیه کنید و به دکوراسیون آشپزخانه اضافه نمایید. شمع های تزیینی تا مجسمه های دکوری، حال و هوای آشپزخانه را عوض می کند و موجب زیبایی فضا می شود. حتی در دکوراسیون آشپزخانه های بزرگ، از تابلو های رنگی و شاد غافل نشوید. یک اثر هنری جذاب، به اندازه ی کافی، کیفیت فضا را بالا می برد و به دکوراسیون بهاری شما کمک می کند.


از وسایل قدیمی و ساده، می توان دکوری های جذاب و جالب تهیه کنید. کتری های قدیمی را گلدان کنید و شیشه های مربا خوری را به جا شمعی تبدیل نمایید. خلاقیت به خرج دهید. از وسایل دور ریختنی دکوری های بهاری جدید و متنوع بسازید و دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهید. آویزهای متنوع از ساده ترین وسایل مطابق تصویر زیر، ایده ی بسیار زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه است.

4. چوب و مس

 

استفاده از دکوری و وسایل چوبی و مسی در دکوراسیون آشپزخانه، فضا را بسیار گرم می کند و در زیبایی محیط و هماهنگی با گل و گیاهان، تاثیر بسزایی دارد.

 

اگر تا الان برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، اقدام نکرده اید، همین حالا دست به کار شوید و بهار را در آشپزخانه لمس کنید. امیدواریم تصاویر و مطالب این پست، شما را در انتخاب و خلق ایده های بی نظیر یاری نماید، منتظر ایده های شگفت انگیز شما برای دکوراسیون آشپزخانه بهاری هستیم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *